WHAT SHOULD I DO..IF:
1)i miss my family so much..:((
2)i miss my boyfriend..:((
3)i'm real lazy to study but the exam is really just around the corner!!!
4)i'm lacking in so many things..
5)sometimes i envy other people for their abilities and talents..and for their good lookings too..:P
6)i want to be best among the best..
7)i want to be active but i'm scared of commitments..
8)i want others to be pleased by me..
9)i want to make something good that other people will never forget anywhere they go..
10)i have a special one but suddenly i grew up a feeling for other person..THIS IS THE TOUGHEST!!!!
Feel free to answer this for me..
choose any that u like..:))
Thanks a lot..:))
Hye everyone!!!
Welcome to my world..i don't know how to make this interesting as i'm not a creative person..but i'll try hard to make u guys enjoy your visit at my page..love ya..mmuahh2..
Tuesday, 19 April 2011
Sunday, 3 April 2011
pe nk jd?????
aku nk cte sket ni..
dlu aku de la sorg pmpuan ni..
kwn aku la kot..rapat ngn aku..
tp now aku da ta kwn cz aku br dpt tau..
prngai die cm BANGKAI!!!!
bley plak tyme nga kwn ngn aku dlu..
aku dpt tau die bercerita kt org sl aku..
mengong..
thn ble da ta kwn..
byk lak die ckp..
bley die ckp kt kwn aku yg len..
die kte.."igt ko nye geng 2(which is aku pn termasuk)..org ske sgt ke??"
WHAT THE!!gi maty la org ske ke ta ngn ktorg..
2 hak dorg..
tp mslhnye spnjg aku ta kwn ngn pmpuan bangang 2..
aku asek dga org berckp sl die je..
sne cni..
so pmpuan ta sda diri..
org ag tske spe now ni..
ARGH!!!!
dlu aku de la sorg pmpuan ni..
kwn aku la kot..rapat ngn aku..
tp now aku da ta kwn cz aku br dpt tau..
prngai die cm BANGKAI!!!!
bley plak tyme nga kwn ngn aku dlu..
aku dpt tau die bercerita kt org sl aku..
mengong..
thn ble da ta kwn..
byk lak die ckp..
bley die ckp kt kwn aku yg len..
die kte.."igt ko nye geng 2(which is aku pn termasuk)..org ske sgt ke??"
WHAT THE!!gi maty la org ske ke ta ngn ktorg..
2 hak dorg..
tp mslhnye spnjg aku ta kwn ngn pmpuan bangang 2..
aku asek dga org berckp sl die je..
sne cni..
so pmpuan ta sda diri..
org ag tske spe now ni..
ARGH!!!!
Subscribe to:
Comments (Atom)